FAQ
Raadpleeg de algemene verkoopvoorwaarden
Mijn account
Hoe maak ik een account aan?
Op de homepage van onze website « handzenders.be», klikt u bovenaan op « Mijn account ». Klik vervolgens op « Verder » Om een account aan te maken. U kunt zich vervolgens met uw emailadres en een wachtwoord registreren en een account aanmaken waarmee u kunt profiteren van alle diensten op de website en tevens op de hoogte worden gehouden van alle actuele informatie betreffende onze producten. Voer daarna uw gegevens in en de noodzakelijke informatie voor de levering. U heeft vervolgens toegang tot alle functies van uw klanten account en u kunt op ieder moment uw bestellingen volgen.
Hoe krijg ik toegang tot mijn account?
Op de homepage klikt u bovenaan op « Mijn account ». Vervolgens voert u uw emailadres en wachtwoord in onder het kopje « Geregistreerde klant ».
Hoe kan ik mijn persoonlijke informatie wijzigen?
Zodra u ingelogd heeft in uw account kunt u uw persoonlijke informatie wijzigen in de rubriek « Mijn account gegevens ». Denk eraan te bevestigen.
Moet ik inloggen voordat ik een bestelling plaats?
Om een bestelling te plaatsen dient u in te loggen zodat wij al uw gegevens hebben voor de levering en u uw bestelling kunt volgen via uw account.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Wanneer u klikt op « Mijn account », bovenaan op de startpagina, heeft u toegang tot de melding « Wachtwoord vergeten ». Als u hierop klikt kunt u uw emailadres invoeren en ontvangt u een email van ons met een nieuw wachtwoord.
Ik ben mijn factuur kwijt?
U heeft de mogelijkheid om al uw facturen te downloaden in PDF formaat vanuit uw account in de rubriek « Bestel-geschiedenis ». Klik vervolgens op « Détails » van de bestelling waar het om gaat.
Bestelling
Mijn winkelwagen blijft leeg.
Als uw winkelwagen leeg blijft terwijl u een product heeft toegevoegd komt dat doordat uw browser geen cookies accepteert.
Wat is een cookie ?
Cookies zijn kleine bestanden die op uw harde schijf worden geplaatst wanneer u onze website bezoekt.
Het werkt als een soort persoonlijke identiteitskaart. Cookies moeten niet verward worden met virussen, zij zijn niet kwaadaardig. Talrijke internetsites, waaronder Microsoft, maken gebruik van cookies. De cookies informeren ons over hoe vaak u onze pagina's bezoekt en welke informatie u interesseert. Op deze manier kunnen wij u meer informatie aanbieden over de onderwerpen die u interesseren en minder over de onderwerpen die u niet interesseren. De cookies helpen u doeltreffender te zijn. Heeft u al eens een artikel in een winkelwagentje geplaatst in een webwinkel en geconstateerd dat als u enkele dagen later terugkomt, dit artikel zich er nog steeds bevind? Dit voorbeeld illustreert hoe cookies functioneren. Cookies zorgen ervoor dat uw voorkeuren, gebruikersnamen, produkten en diensten worden opgeslagen en zorgen voor een personalisering van de pagina's.
Oplossing voor Internet Explorer :
In de menubalk van uw browser ga naar « Opties » dan naar « Internetopties », selecteer het tabblad « Privacy » kies het niveau « Geavanceerd» en selecteer « cookies accepteren ».
Oplossing voor FireFox :
In de menubalk van uw browser ga naar « Extra » dan naar « Opties », selecteer het tabblad « Privacy » vink aan « Cookies accepteren » en bevestig.
Denk eraan daarna alle vensters van uw browser te sluiten zodat de wijzigingen doorgevoerd worden.
Ik wil de status van mijn bestelling weten?
U kunt direct de status van uw bestelling te weten komen als u zich inlogt in « Mijn account », rubriek « Bestel-geschiedenis ». Klik vervolgens op « Détails » van de bestelling waar het om gaat. In de rubriek « Geschiedenis », vind u alle stappen van het verloop van uw bestelling. De status « In de wacht » betekent dat uw bestelling ontvangen is en dat deze wacht om verwerkt te worden. De status « Geregistreerd » betekent dat uw bestelling klaar is en dezelfde dag nog vertrekt. Met de status « Verzonden », vind u het pakketnummer van uw Bpack. Als u hierop klikt kunt u de voortgang van de levering volgen. U wordt dan direct doorgestuurd naar de website van de transporteur.
Ik wil weten of mijn bestelling bevestigd is?
Zodra uw bestelling bevestigd is ontvangt u van ons een email. In « Mijn account », rubriek « Bestel-geschiedenis », kunt u controleren of uw bestelling door ons is geregistreerd. Als u geen email heeft ontvangen en uw bestelling niet in de rubriek « Bestel-geschiedenis » voorkomt, neem dan
contact
met ons op.
Bestaat er een papieren catalogus?
Er is geen papieren catalogus, al onze producten bevinden zich online op www.handzenders.be
Wat gebeurd er als ik afwezig ben op het moment van de levering?
Geen probleem: uw pakket Bpack wordt in uw brievenbus gedaan door uw postbode. LET OP: Zorg ervoor dat de naam duidelijk op de brievenbus staat en dat deze goed toegankelijk is voor de postbode. Indien de levering onmogelijk is (hond, brievenbus onherkenbaar of ontoegankelijk) wordt uw pakket naar ons teruggestuurd.
Kan ik de ontvangst van mijn bestelling aan een derde toevertrouwen?
Het afleveradres kan verschillen van het factuuradres. U kunt ons het adres geven van de persoon van uw keuze. In beide gevallen is de opvolging van uw pakket hetzelfde. Het pakket Bpack wordt in de brievenbus gedaan door de postbode.
LET OP! Zorg ervoor dat de naam duidelijk op de brievenbus staat en dat deze goed toegankelijk is voor de postbode.
Indien de levering onmogelijk is (hond, brievenbus onherkenbaar of ontoegankelijk) wordt uw pakket naar ons teruggestuurd.
Klantenservice
Het lukt me niet om de handzender te laten werken.
De handzenders worden geleverd met de batterijen. Controleer of het controlelampje oplicht. In enkele gevallen leveren wij een nieuwer model van de handzender met een andere behuizing dan de oorspronkelijke handzender. Controleer de overeenstemming van de ontvangen handzender. Controleer of er geen fout is gemaakt bij het bestellen of het verzenden. Lukt het niet, neem
contact
op of stuur ons de handzender terug voor ruiling of restitutie.
Ik vind mijn handzender niet in de catalogus.
Wij bieden enkel de modellen handzenders die zich in onze catalogus bevinden.
Ik heb me vergist in het model handzender.
Stuur ons de handzender terug voor ruiling of restitutie of neem
contact
met ons op.
Betaling
Ik wil niet per creditcard betalen
U kunt uw bestelling op internet plaatsen en uw handzender in onze winkel komen afhalen en betalen.